En Çok Okunanlar
En Çok Alkışlananlar
En Çok Yuhlananlar
En Çok Yorumlananlar
Aileye itiraflar
Diğer itiraflar
Dram itirafları
Fikir verin
Komik itiraflar
Sevgiliye itiraflar
Sohbet
Canlı tv
Radyo dinle

Evliyseniz kaç çocuğunuz var?
Yok
1
2
3
4



Sitemizde;
6 kategoride,
9 onay bekleyen,
17903028 kez okunmuş,
8421 onaylı,
itiraf bulunmaktadır.

220522 kez okundu
Eski İtiraflar | 99 yaşında | Erkek | Aileye itiraflar | 18.06.06 22:49:40


aldatan kadin
ben kocami hic sevmiyom onula mecburiyeten evliyim bosanirsam beni öldürür . ben kocamin abisinle beraberim birbirimisi cok seviyorus ve ne yapacagimizi bilmiyorus .



-84

Gönderen: Eski İtiraflar

18/06/2006 10:49:40
Yorumlar:

kocanın abisi adam değilmiş (guldunyasen)
0

kocanın abisi adam değilmiş
üyenin diğer yorumları

yanlış hemde çok yanlış(bedelli_yasamak)
0

Bir kadının kayınbiraderine ve bir kardeşin yengesine yan gözle baktığı bir duruma gelmişsek, ahlak bitmiştir.
üyenin diğer yorumları

iğrenç(serdo)
0

çok yalnış yoldasın
üyenin diğer yorumları

ikisiyle de(prontocila)
0

bence biriyle evliliği , diğeriyle sevgililiği bırakmalısın .
üyenin diğer yorumları

:S(moon)
3

ozaman şöyle yapalım eşin öğrensin ikinizi de öldürsün uyar mı ...
üyenin diğer yorumları

Devam et...(verici100)
0

Doğru yoldasın biri seni öldürür diye ayrılamıyorsan,abisiyle birlikte olup kendini öldürüyorsun...
üyenin diğer yorumları

yuhhhbe(ikizlerr88)
0

yok artık derim bende bu nasıl bi akıl,mantıktır ya?saskınım,tuylerim diken diken oldu.ama daha fazla sacmalama bence.hem kardes katili edecen adamı,hem karı coooooooook yanlıs yoldasın sen..
üyenin diğer yorumları

salla(zagor26)
1

sallama ya tutarlı atın xD
üyenin diğer yorumları

iğrenç (denizemo)
0

bu kdr olmas bnce aşkında bir sınırı war ama demi... binlerce insan war böle zorla ewlendirilen hepsi sen gibi olsa n olurdu ...???
üyenin diğer yorumları

ohaaaaaaaaaa(kubratc)
1

kızım siz namusu parayla mı alıyorsunuz ki bu kadard eğiersiz sizin için o nasıl bir kardeşmiş ki kardeşinin namusuna göz koyuyor yazık yazık Allah ıslah etsin sizi
üyenin diğer yorumları

Kemerinizi çözmüşsünüz (Dodoroni)
0

Her şey aşk değildir önemli olan sevgi arkadaşlık ve birbirinize olan saygıdır. Saygının bittiği yerde hiç bir şey olmaz.. Bir an önce aklınızı başınıza toplayın, kendinize gelin! ..
üyenin diğer yorumları

yalan(yaztatili)
0

ben böyle bişey olabilcene inanmıyorum nasılbakıyosun insanların yüzüne tamam kınamıyorum ama doğruda bulmuyorum heleki aileden birisi oda birisi abi birisi eşi nasılda güveniyodur kimbilir dikkat et bence tehlikeli bi oynun içindesin ayrıca aşk bu değilki siz sadece heyecan arıyosunuz bence....
üyenin diğer yorumları

offff(deerli)
-2

yha bence sen böle devam et en güzeli başkarınıda bul yanına
üyenin diğer yorumları

allah ıslah etsin(erayze)
1

mevlam yaratıyon bari takip et yarabbi sizin gibiler yüzünden hergün insanların mutlu yuvaları dağılıyo geçinemiyon istemiyon sevmiyon bari boşan adamı ne diye boynuzluyon yazık günah değilmi üstelik abisiyle hergün adamın yüzüne nasıl bakıyon sen be
üyenin diğer yorumları

yazi etemyinkendinize(#Silinmiş#)
0

ulan nasil insansiniz yauwyuhbe nasil hayret birsy sinz e oldu dieylim tam 3 ve 9ay sürecegini billiyorum cünki aynisi burada da oldu adam kadini aldati ondan sonra dur bak sonunu söylicemdaha neler olacak 1ci siz ailleniz yüzü karacak ondan sonra ask bitecek 2ci acayip PERISAN olacaksinz hemde nasil benden demes bu olay sanki dejau gibi geldi bana olmus yasantilari gördüm size tekraliyosunz bun cok akilsiz bir olay ask bitiimi görüsünuz son boktan ve bir daha geri dönüs yok bakin herkez onadan sonra yalniz yasayacak ve sonunuz pislik gibi kendize aynada göreceksinz ve naptim diye ceksiniz bu benim tecrüben görüm cünki baskalarindan bakalim siz napacaksiniz
üyenin diğer yorumları

yok daha neler(sessiz_sadece)
0

bu kadarı da olmaz yuh yanii
üyenin diğer yorumları

puahhhh(unutmadim23)
1

yok abisini kardesini bir al ha abisi ha kardesi ikiside ayni kan farketmez:))))hosuna gidiomu ona bak:Dyuh
üyenin diğer yorumları

dfsfas(goodbyebluesky)
2

yahu takmayın şunu
üyenin diğer yorumları

ya bana telefonunu versene(sagolera21)
-5

güzel olduğunu sanıosan yanıl çekici olduğun zaman miden bulansın dürüst olduğunu sandığın zaman kendine tokat at kuranı gördüğün zaman ordan kaç allahın adını duyduğunda ise sadece ama sadece azraili gör cehennemde görüşürüz
üyenin diğer yorumları

ya bana telefonunu versene(sagolera21)
-5

güzel olduğunu sanıosan yanıl çekici olduğun zaman miden bulansın dürüst olduğunu sandığın zaman kendine tokat at kuranı gördüğün zaman ordan kaç allahın adını duyduğunda ise sadece ama sadece azraili gör cehennemde görüşürüz
üyenin diğer yorumları

.....(pariltican)
0

aman hiç inandırıcı değil pehhh!!!
üyenin diğer yorumları

aşk deil bu(incim)
4

bacım seninki aşk deil bence öyle aşklar vardırki tekde yaşanır .hadi sen neysede eşinin abisinede bravo yani kardeşini nasılda bi kadın için satmış utanın bence ikinizde
üyenin diğer yorumları

pislikler!(yesHtol)
1

iğrençsiniz ya sizz!insanlık die bşi kalmamış şu dünyada!
üyenin diğer yorumları

UTANMAZ(kuzum_)
0

senin hayatin kaymis bence böyle igrenc bisey olamaz ALLAHINDAN BUL insan az bisey gururlu olur kocanin yani senin yanidir ama sen ahlaksizsin terbiyesiz nankör
üyenin diğer yorumları

yuuhhhh(koray85)
0

yuhh diyorum başka bir şey diyemiyorum senin ablan kocanla birlikte olsaydı ne yapardın bunu düşün ve ne halt yiyorsan devam et afferim yanii
üyenin diğer yorumları

oooooffffff(Hayat87)
3

ya ooofff niyeee niyeee bu kadar bu tip insanlar var, niye bi kocayla VEYA 1 kariyla duramiyosunuz, soyunuz ne? yunanmi iranmi? nerelerden geldi bu kotu soylar bulasti kanimizada boyle oldunuz
üyenin diğer yorumları

çok sacma(cidem)
2

ya kendine aynada bakınca hiç utanmıyonmu terbiyesizzzzzzzzzz
üyenin diğer yorumları

yagmurseli(yagmurseli)
0

neden oyle dıyorsunuz yanı kadın bugune kadar mutlulugu bulamamıs yanlıs secım yapmıs.ee tabı bu normal demıyorum abısıyle bırlıkte olması cok karısık bır durum.neden korkuyorsun o sekılde yasayamazsın bosan.ama abısıyle bırlıkte olman ve bunu da ogenırse bu cok adıce olur.bence sen bı baskasını bul sevecek baska brıını bosandıktan sonra...
üyenin diğer yorumları

rezillll******(didoli)
0

ya düşünüyorumda amcamla annemı allah belanızı versin yaaaa....AŞK BU DEİL Kİ..
üyenin diğer yorumları

neyse(gullu)
-1

olmus bikere sevmissin keske sevmemis olsaydin neyse üzülme yazilanlara abisi kabullenmis senin sucun neki idare et hem bosansan abisiyle beraber olamassin böyle daha iyi en azindan ömür boyu bir birinizi görürsünüz kader
üyenin diğer yorumları

SEN DELİRMEDİN Dİ Mİ(miniximge)
1

ben bi'şey demiyorum herkes demiş zaten sana diyeceğini
üyenin diğer yorumları

bunlari yazarken kendinden utanmadinmi(anonim1979)
0

mecburoiyetten evlenen ladinlar senin gibi apsa batik hemde kocanin kardesinle.KENDINDEN UTANMIYORMUSUN.bu isi birak kaç bir yerlere hiç birinin seni bulamicagi bir yereaç kalip surnsende dah iyi.hata hayat kadini bile daha temiz senden
üyenin diğer yorumları

OHAHHHHH(cimcime54)
0

YA SANA INANMIORUM YA MADEM SEVMION NIE EVLENDINAYIP YAAA.KOCAN SENI KIZKARDESINLE ALDATSA NAPARSIN.WALLA SENI ÖLDURMEK LAZIM.ZATEN SIZIN GIBILER YUZUNDEN DUNYANIN ÇİVİSİ ÇIKIYOR...
üyenin diğer yorumları

bravooo!!(yanliz_asik)
0

aklina daha sapik bi fikir gelirse haberimiz olsun ne kadar ahlaksizsin yhaa!!
üyenin diğer yorumları

cogu inandırıcı değil(eray26)
0

cogu itiraf inandırıcı gelmedi bana şühbede kaldıklarım oldu olamaz böyle bir şey diye ama bu gerçek değil eminim...
üyenin diğer yorumları

biz asil gercek kadinlar sizin gibiler yüzünden(belkisen)
0

sokaga cikamiyor kimseye güvenemiyoruz....hatta evlilik bile yapmaya korkar olduk..cocuklarin pesi sira gidiyoruz okullarina...kadin oldugum icin nefret etmeye basladim maddi durumum iyi olsa cinsiyet degistirecegim...böle düsünen insanlardan nefret ediyorum bence doktor tedavisi lazim diyecegim ama psikoloklar da sapiklasmis
üyenin diğer yorumları

thd(thedoors1001)
0

hayatımda senin kadar adi ve basit bir insana daha rastlamadım..sen insan bile olamassın
üyenin diğer yorumları

thd(thedoors1001)
0

yazıklar olsun sana
üyenin diğer yorumları

uyarı(salata)
0

mutlu olmak zordur.dikkatli ol bence
üyenin diğer yorumları

YALANCI(seda_21)
1

SEN BUNLARI Kİ,ME YUTTURACAN ACABA Bİ (KİŞİ Bİ İTİRAFTA BAYAN BİRİNDEDE ERKEK)MAKARA YAPMAK AMACIN AMA İĞREÇSİNN...
üyenin diğer yorumları

yuhh(gunahkar3)
0

sen ne adi bi kadınmışsın yaa.. git öldür kendini şerefsiz kadın! yaşama bile bu günahla..
üyenin diğer yorumları

saçma(auTopsy)
0

kocan sen onu boşarsan seni öldürüyor ama abisiyle birlikte oluyorsun ruhu duymuyor asla olmaz direkt boşa hiç korkma gerçi biraz atmışsın gibi geldi bana ama
üyenin diğer yorumları

Edebsiz...(Hicran)
0

Ben senin kocan olsaydim varya.....vay haline...seni ellerimle bogardim...sen cehenemliksin....sizin gibiler yüzünden bütün kadinlarda böyle zanediliyo....sen en iyisi kendini öldür!!!!!editor edit:kımse kımseye cehennemlık diyemez ya ALLAH ona tevbe nasip ederse.herkes kendisiyle meşgul olsun!
üyenin diğer yorumları

__BLUE_ICE__(__BLUE_ICE__)
0

bu kadar olmaz sen ne bicim bi insansın ya namusun yokmu senin Alllah belanızı versin inş bu kadar olmaz ya cıldırcam artık bu siteye ne zaman girsem bunalıma giriyorum neden güzell şeyler yok burda sizin gibi adiler var bilmiyorum ...şrsizler
üyenin diğer yorumları

YA SENİN KIZ KARDEŞİNLE KOCAN YAPSA(USTURA_55600)
0

ZORUNA GİTMEZMİ OZAMAM O TATTA YİYEMEZSİN AMA SANA HELEL OLSUN ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN SANA KOLAY GELSİN KOCANIN ÖĞRENDİĞİNİ DÜŞÜN KARDEŞ KATİLİMİ OLMASINI İSTİYORSUN
üyenin diğer yorumları

amaninnnn(yonca)
0

bence çok yanlış.bence bunu sürdürme eşine çok büyük bir darbe vurursun.adamı öldürürsün beee..
üyenin diğer yorumları

sağol ya(karbebek)
1

zaten kadınlara güven problemi yaşarken birde bunları okuyunca ?
üyenin diğer yorumları

AYIP BEEEEE(angel_sugar)
0

sen hiç utanmıyomusun ya sevmiyo olabilirsin senin namusun bu kadar ucuz mu ya... YA İNANAMIYORUM İNSANLIK BU KADAR UCUZ MU????????
üyenin diğer yorumları

Adanur(Adanur)
1

Ya bu evli kadınları anlamıyorum niye kocanız varken onun kardeşine sulanıyosunuz ya madem kardeşiyle evlenseydin ama artık yapcak bişey yok bilmemeleri daha iyi olur çaktırma sen
üyenin diğer yorumları

herşey aşk değilll........(-minis-)
0

herşey aşk değildirr önemli olan sevgi arkadaşlık ve birbirinize lan saygı saygının bittiği yerde artık hiç bişey olmazz kendinize gelinn
üyenin diğer yorumları

...eminos...(eminos)
0

sen kendini odalık gibi hissetmiomusun acaba ya resmen parayla tutulan ..... ya bana bu sekilde yorumlar yaptırmayın okuyanlar beni kınamasın bu kadar seyi yapıp bide cok normalmiş gibi bunları yazmak hangi akıl mantık işi yaaa bence sen esinin abisiyle ilişkini kesmeyi bırak esinlede ilişkini kess
üyenin diğer yorumları

asillgercek(alikemal)
0

kesin yalan bu ya bunu yapan nasıl yazarki buraya
üyenin diğer yorumları

örnek al(derdim)
0

çekirğe herzaman üçünçüsünde yakalanır iki kardeşin yatağına girmek nakadar zordur seni asla anlayamam am yol yakınken dön
üyenin diğer yorumları

bence sen(ipekmk)
0

bence sen aynen devam et ama hiç çaktırma yoksa ortalık karışır. ;)
üyenin diğer yorumları
Bu yazıya yorum yapmak için üye olmanız veya GİRİŞ yapmanız gerekiyor,
üye olmak için tıklayın

Kullanıcı:
Şifre:
Beni Hatırla






Diğer sitelerimiz:
Chat | Sohbet |
Güzel sözler | Radyo |
adana web tasarım |
Adana psikolog |